< Terug naar home
  • #chatservice
  • #friesland
  • #helpdesk

Werken als medewerker chatservice helpdesk

Wat doe je als medewerker chatservice helpdesk?

Je bent de vraagbaak voor de klant en helpt de klant bij het maken van keuzes. Dit doe je door op een klantvriendelijke manier te communiceren. Je geeft advies, informatie en helpt mee aan oplossingen voor problemen van klanten. Ook speel je een rol in het afhandelen van klachten.

Wat moet je kunnen als medewerker chatservice helpdesk?

Communicatieve vaardigheden komen van pas in dit werk. Klantvriendelijkheid en  inlevingsvermogen helpen jou om je werk goed te doen. Je werkt veel met digitale middelen. Dus is enige kennis van computers en software (email, internet) wenselijk.

Waar ga je werken als medewerker chatservice helpdesk?

Klantencontactcentra vind je in heel het noorden. In grotere plaatsen wat vaker. Ook overheidsdiensten maken gebruik van klantencontactcentra. Soms kun je dit werk thuis doen

Deze scholing kun je volgen om medewerker chatservice helpdesk te worden

Je kunt nu een opleiding tot  medewerker chatservice helpdesk volgen. Elke 3 maanden start een nieuwe opleiding. Als je opleiding goed verloopt, is de kans op een baan groot.

Jouw gegevens

Inschrijvingen nieuw

Algemene gegevens

Contactgegevens

Gemeente

CV + Eventueel bericht

Maximale uploadgrootte: 268.44MB